phi phi phi phi phi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin & Priscilla - WaarBenJij.nu phi phi phi phi phi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin & Priscilla - WaarBenJij.nu

phi phi phi phi phi

Door: rosil

Blijf op de hoogte en volg Robin & Priscilla

25 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Aloha from Phi Phi island! Voor degene die de kaart van thailand een beetje kennen, we zitten wat zuidelijker nu! Vorige keer vanaf koh samui, waar de temperatuur een beetje tegen viel. We zijn daar uiteindelijk twee dagen gebleven, de tweede dag hebben we een trip gedaan rond samui. Langs de grandfather en mother rock.. zie foto's (de grandmother wss niet goed te zien dus hebben we ro met een willekeurige spleet op de foto gezet :). Langs apen en olifanten geweest, wij hadden in chiang mai natuurlijk al een topdag gehad met olifanten dus we hadden hier dat onderdeel niet geboekt (gelukkig naar want hier was het heel massaal en lopende band werk, erg zielig). Daarna naar een waterval geweest.. erg mooi! En na de lunch een tocht door de jungle met de auto, met tussenstops bij een beeldentuin en een viewpoint en de grote budha. We hebben gelukkig nog wat van samui gezien dus. Omdat het weer dus niet erg goed was hebben we even gekeken wat we wilden.. naar de eilandjes pagnang en tao en hopen dat het weer mee valt (al deden de voorspellingen dat niet) of alles om en richting het zuiden (en dan hopen dat de voorspellingen daar kloppen). Dat laatste is het geworden dus, en daar hebben we tot nu toe geen spijt van. We zijn met de boot vanaf samui naar surratani gegaan en vanaf daar weer met de bus naar phuket, al met al een hele dag reizen maar dat was helaas niet anders. 's avonds laat aangekomen in ons guesthouse in patong en gelijk de drukte in gegaan. Wat een gezellige plek is dit, je hebt patongbeach (een drukke straat met barretjes.. waar ze de meest ranzige shows aanbieden haha) en dan heb je nog allerlei eettentjes en souvenirwinkeltjes. En op een klein stukje lopen ligt het strand. Wij hebben ons hier de afgelopen vier dagen prima vermaakt!! Gisteren zijn we nog een dag naar ko raya yai geweest, een eiland, waar we heerlijk gechillt en gesnorkelt hebben.. en de reis erheen (met een speedboot) was ook top. Omdat we de afgelopen weken nogal veel gedaan, gezien en gereist hebben wilden we de vakantie relax 'afsluiten', en waar kan dat beter dan op phi phi island. We zijn hier vorige keer ook een aantal dagen geweest en wij vonden dit persoonlijk het mooiste eiland. Er rijden geen auto's en als je ergens wil komen moet je te voet of per boot.. daar krijg je toch een vakantiegevoel van!! De 30e vliegen we dan 's avonds laat vanuit phuket naar bangkok om daar nog een dag te zitten voordat we weer naar het koude nederland vliegen. Maar zover is het voorlopig nog niet, eerst nog even genieten!!

• 25 Januari 2014 - 17:12

Annemieke:

Jeetje wat hebben jullie weer veel gedaan/mee gemaakt....
    Geniet nog van jullie laatste week!!
    Dan zal ik vast het water een beetje opwarmen in het zwembad !!
    Goede reis verder....

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Backpacken door Thailand

25 Januari 2014

phi phi phi phi phi

20 Januari 2014

even allemaal de zonnedans graag :)

14 Januari 2014

chiang mai

06 Januari 2014

aangekomen in bangkok

04 Januari 2014

vakantietijd
Robin & Priscilla

Wij zijn Robin(24) en Priscilla(25) uit Rotterdam. Zaterdag 17 november is het eindelijk zover, we gaan samen tien weken lang op reis!! We beginnen onze reis in Thailand, waar we drie weken blijven. Daarna vliegen we via Sydney naar Cairns, dan hebben we zeven weken de tijd om van Cairns (langs de oost-kust) naar Sydney te rijden in onze camper. Vanuit Sydney vliegen we dan via Kuala Lumpur weer naar Nederland. Via deze site willen wij jullie allemaal op de hoogte houden van ons grote avontuur en misschien ook af en toe wat fotootjes plaatsen.

Actief sinds 24 Okt. 2012