even allemaal de zonnedans graag :) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin & Priscilla - WaarBenJij.nu even allemaal de zonnedans graag :) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robin & Priscilla - WaarBenJij.nu

even allemaal de zonnedans graag :)

Door: rosil

Blijf op de hoogte en volg Robin & Priscilla

20 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Hier zijn we weer, vanuit het (niet zo zonnige) koh samui! We zijn vanuit Chiang Mai vertrokken richting Hua Hin. Of het vanwege de rellen in bangkok is weten we niet maar we zijn de eerste 2,5 uur van de busreis twee keer stop gezet. Eerste keer politie tweede keer leger. Paspoorten checken en de bussen werden nagekeken met een zaklamp. Na een rit van 13 uur kwamen we aan in Hua Hin. Vanuit de bus hadden we het hotel al gezien dus na 20 minuutjes lopen waren we er. Om 07.30 uur stonden we als roomservice bij ro z'n oom en tante voor de deur. Tja en eigenlijk hebben we vier heerlijke dagen Hua Hin gehad. 's morgens ontbijtje, lekker naar de zee, lunchje op het strand, 's avonds lekker douchen en eten in de stad. Nog een oom en tante van ro zitten daar ook dus was hartstikke gezellig met z'n allen. En we zijn ontzettend verwend door iedereen. Maar onze reis ging door en we zijn om 22.00 uur gisteravond op de bus richting samui gestapt. Niet de lekkerste busreis (logisch als je bedenkt dat we in twee weken tijd een lange vlucht en drie lange busreizen doen, en dan overdag ook nog het nodige op de planning). De bootreis van ongeveer 1,5 uur naar het eiland verliep gelukkig rustig. Toen naar het hotel, we vonden het onderweg al zo bewolkt maar dachten dat het nog wel open zou trekken... niet dus. Even de weercheck voor de komende twee weken gedaan, beloofd niet veel goeds. Tja daar zit je dan op koh samui, prachtig eiland... maar met een temperatuur waarbij ik zin krijg in boerenkool met worst. Neem daarbij een rietig hutje met koude douche en je gaat er serieus aan denken om de planning om te gooien.. Dus we hebben de kaarten er maar eens bijgepakt en het ziet er naar uit dat we de hiernaast gelegen eilandjes verruilen voor wat anderen. (daar moeten we dan wel weer even voor reizen, maar we zijn er nu toch) Jullie horen wel wat het geworden is... groetjes van ons!!! (ennuh we genieten nog steeds ontzettend van onze vakantie hoor!!!)

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Backpacken door Thailand

25 Januari 2014

phi phi phi phi phi

20 Januari 2014

even allemaal de zonnedans graag :)

14 Januari 2014

chiang mai

06 Januari 2014

aangekomen in bangkok

04 Januari 2014

vakantietijd
Robin & Priscilla

Wij zijn Robin(24) en Priscilla(25) uit Rotterdam. Zaterdag 17 november is het eindelijk zover, we gaan samen tien weken lang op reis!! We beginnen onze reis in Thailand, waar we drie weken blijven. Daarna vliegen we via Sydney naar Cairns, dan hebben we zeven weken de tijd om van Cairns (langs de oost-kust) naar Sydney te rijden in onze camper. Vanuit Sydney vliegen we dan via Kuala Lumpur weer naar Nederland. Via deze site willen wij jullie allemaal op de hoogte houden van ons grote avontuur en misschien ook af en toe wat fotootjes plaatsen.

Actief sinds 24 Okt. 2012