vakantietijd - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Robin & Priscilla - WaarBenJij.nu vakantietijd - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Robin & Priscilla - WaarBenJij.nu

vakantietijd

Door: rosil

Blijf op de hoogte en volg Robin & Priscilla

04 Januari 2014 | Nederland, Ter Aar

Het is weer bijna zover, vakantie. Ons vorige verslag was uit Sydney, nu gaan we weer naar waar we onze vorige reis begonnen zijn... Thailand. Morgenavond vertrekken we en dan gaan we vier weken door Thailand backpacken. We hebben de spullen gepakt, globaal een route uitgestippeld en we hebben er vooral weer erg veel zin in!!
Ouwe let je weer een beetje op ons, en ons volgende verslag komt van een stuk warmere locatie!!

groetjes ro & sil

• 04 Januari 2014 - 22:38

Marianne:

Leuk, ben benieuwd naar jullie belevenissen. Heel veel plezier, geniet ervan saampies ! (ik bedoel natuurlijk, ik ga snel verder met inpakken en tot morgen op Schiphol!!)

Verslag uit: Nederland, Ter Aar

Thailand

Backpacken door Thailand

25 Januari 2014

phi phi phi phi phi

20 Januari 2014

even allemaal de zonnedans graag :)

14 Januari 2014

chiang mai

06 Januari 2014

aangekomen in bangkok

04 Januari 2014

vakantietijd
Robin & Priscilla

Wij zijn Robin(24) en Priscilla(25) uit Rotterdam. Zaterdag 17 november is het eindelijk zover, we gaan samen tien weken lang op reis!! We beginnen onze reis in Thailand, waar we drie weken blijven. Daarna vliegen we via Sydney naar Cairns, dan hebben we zeven weken de tijd om van Cairns (langs de oost-kust) naar Sydney te rijden in onze camper. Vanuit Sydney vliegen we dan via Kuala Lumpur weer naar Nederland. Via deze site willen wij jullie allemaal op de hoogte houden van ons grote avontuur en misschien ook af en toe wat fotootjes plaatsen.

Actief sinds 24 Okt. 2012